NES Fasteners & Fixings: Nieuwe uitstraling, zelfde kwaliteit!

NES Fasteners & Fixings: Nieuwe uitstraling, zelfde kwaliteit!

 Sinds 1976 is NES een begrip in de wereld van bevestigingsmaterialen. Door de jaren heen zijn we gegroeid en veranderd, maar één ding is altijd hetzelfde gebleven en dat is onze klanten voorzien van het juiste advies. Dit doen we op meerdere vlakken en via meerdere kanalen, maar op online gebied bleven we achter. Dat is vanaf vandaag veranderd! We introduceren een compleet vernieuwde website waarop zowel het technische aspect als het assortiment makkelijker bereikbaar is.

 

Nieuwe uitstraling

Bij een nieuwe website hoort een nieuwe uitstraling en dit uit zich door een nieuw en fris logo waarbij de oude ‘NES’ blauwe kleur nog steeds aanwezig is, maar vergezeld wordt door drie nieuwe kleuren. Deze kleuren staan voor onze drie hoofdcategorieën, Dak & Wand, Geveltechniek en Bouwproducten. Je zult de nieuwe uitstraling terug gaan vinden op verschillende uitingen.

 

Vernieuwde website met meer klantgemak
De vernieuwde website is meer dan alleen een platform waar u ons assortiment kunt vinden. Door middel van instructievideo’s, blogs, downloads en veelgestelde vragen willen wij het de klant zo makkelijk mogelijk maken om de technische informatie te vinden en te gebruiken. Denk hierbij aan het beschikbaar maken van de ETA’s, maar ook aan de verhalen en toepassingen van onze klanten. Verder kan je vanaf 2 mei als bestaande klant inloggen op je eigen klantportaal waar je, op ieder moment van de dag, de laatste bestelde orders en facturen kunt inzien. Je kunt een herhaalorder plaatsen, maar ook veel bestelde bevestigingsmaterialen in een favorietenlijst zetten. Het bestellen bij NES wordt hierdoor een stuk gemakkelijker. De mobiele versie van de website zorgt ervoor dat je simpel vanaf locatie een bestelling kunt plaatsen. Benieuwd naar een prijs? Vanuit de website kan je met een paar klikken een offerte aanvragen.


Wat veranderd er verder?
Helemaal niets! We blijven op dezelfde manier bereikbaar als je van ons gewend bent, maar per 2 mei geven we je een extra tool om sneller en gemakkelijker te bestellen of informatie in te winnen. Mocht je iets niet kunnen vinden of heb je een vraag dan staat de verkoop binnendienst altijd voor je klaar.  Inloggen op je klantportaal? Stuur een mail naar verkoop@nesbv.nl en wij maken een account voor je aan zodat je online je bestellingen kunt plaatsen. Na het inloggen kan je aan de slag met je eigen account. Er kunnen binnen je account zelfs meerdere mensen aangemaakt worden. Wil je dat een collega alleen de prijzen kan zien, maar geen bestelling kan plaatsen? Ook dit is mogelijk. Laat ons weten wat je wensen zijn. 

Gepubliceerd op: 01 februari | Terug